[ * ] [ b / cp / id / int / r+oc / slav / veto / waifu / wiz ] [ btc / c / c++ / fso / h / kib / ku / lsd / psl / sci / trv / vg ] [ a / ac / az / fr / hk / lit / mu / tv / vp / x ] [ med / pr / pro / psy / sex / soc / sr / swag / trap ] [ chan / meta / mit ] [ SynchTube / Pasty / IRC / GitHub ] [ szukaj ]

/swag/ - Styl i wygląd

Ja i mòj kałdigan

E-mail
Komentarz
Plik
:
Osadź
Hasło (do usuwania postów)

Regulamin | TOR | IRC | Komturcode | Online:

File: 1u5yjhpu.vichan.png (172,24 KB, 1166x592, 1403172971500.png) ImgOps Google

 No.12103[Odpowiedź][Ostatnie 50 postów]

>chłut czy smród?
>pasuje mi to?
>wie ktoś co nosi pic rel na sobie?
nić pled bochenek zapierdalaj
201 postów oraz 67 obrazków pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.20516

>>20513
na 80% nie chyba, że jakoś wyjątkowo dobierzesz odcień koszuli.
ewentualnie jak jestes neo-hitlerowcem nopowcem



File: 1txglynr.vichan.jpg (359,45 KB, 1535x1870, 1400952975607.jpg) ImgOps Exif Google

 No.10152[Odpowiedź][Ostatnie 50 postów]

Gdzie kupić X thread zbiorczy nić zapierdalaj
230 postów oraz 63 obrazki pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.20419

szukam bluzy z dużym kapturem, tak aby podczas np. deszczu śniegu nie napierdalało mi na oczy
kolory stonowane i bez ekstremalnie dużych znaczków, chociaż jak jakieś się pojawią to przeboleję



File: 1u29cplx.vichan.png (164,12 KB, 351x523, 1405248509570.png) ImgOps Google

 No.11089[Odpowiedź]

REGULAMIN I INFORMACJE KTÓRE KAŻDY SZANUJĄCY SIĘ /SWAG/ERSKI ANON WIEDZIEĆ MUSI

1. Nie wszczynaj bezsensownych gównoburz o gust - każdy ma własny, to, że ty jesteś 18 letnim elegantem nie znaczy, że anon w new balance'ach jest podczłowiekiem, szanuj
2. Nie dubluj nitek - jak chcesz się dowiedzieć gdzie co kupić, to tu masz zbiorczy >>10152
3,5. Nie dubluj nitek - chcesz wiedzieć czy ci to pasuje, co to za styl, jesteś jeszcze w folii? >>12103
4. /swag/ jest safe for work co za tym idzie- erotyka będzie usuwana
5. Nie offtopuj, nie trolluj
6. /swag/ to nie jest deska do rozmów o strojach postaci z chińskich bajek, gierek itp itd. Taki pogląd jest tak oderwany od przeznaczenia tej deski jak pytanie się papieża czy ruchał w lesie.
7. Jeśli jesteś nowoprzyjacielem to potraktuj to jako FAQ - http://young-stalin.com/ http://tuxbell.com/index.php/Common_Style_Mistakes

 No.15525

ŁASKAWE PRZYPOMNIENIE:
każdy temat 'chłód czy smród' i 'jak się ojebać' czy 'gdzie kupić x?' będą od dzisiaj permowane bo mam kurwa dosyć takich kurwa debili xD, nie po to są przyjebane żebyście kurwa zaśmiecali



File: 1th896uz.vichan.jpg (5,43 KB, 160x160, cakoneu_aedt10_01__9.jpg) ImgOps Exif Google

 No.6492[Odpowiedź][Ostatnie 50 postów]

Perfumy nitka idz.
Jakich perfum uzywacie i co jest magnesem na cipki?

CK one t. here
299 postów oraz 114 obrazków pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.20514

>>20125
imo ładnie pachnie, mam jeszcze z zestawu żel pod prysznic ale jeszcze nie testowałem

 No.20515

Perfumesco to dziadzius? Zamawiał ktoś?

 No.20517

>>20515
Nie dziadek, solidna firma, polecam kontrahenta.



File: 1wcgz7zc.vichan.jpg (38,34 KB, 376x468, 6d414857ed77cee937c351b93b….jpg) ImgOps Exif Google

 No.20470[Odpowiedź]

czy wycinany przedziałek był obecny wśród nazistowskich niemiec czy jest to twór dzisiejszych czasów i piłkarskich fryzurek ronaldo? xD
takie pytanie naszło mi na myśl, bo u mnie wycinają go brzytwą
jak zapuściłem dłuższą górę to pamiętam że przy zaczesywaniu na bok miałem problem ze sterczącymi kłakami w okolicy tego przedziałka, musiałem część ich grzebieniem brać w dół a drugą na bok co było irytujące
pewnego dnia wyciąłem ten słynny przedziałek i problemu nie było
zastanawiam się czy jakbym teraz go nie wycinał to znowu by mnie wkurwiało czesanie tego czy to kwestia długości tam albo czegoś innego
1 post pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.20497

>>20496
nie umiem odróżnić zwłaszcza że są w jakości jakiej są xD

 No.20499

pędzel polskiej biedoty nie ma nic wspólnego z nazistowskim undercutem

 No.20511

>>20499
co to ma do tematu?



File: 1wd3z6wf.vichan.jpg (215,46 KB, 720x540, 1w9yqbho.vichan-3.jpg) ImgOps Exif Google

 No.20500[Odpowiedź]

Co jest lepsze: bokserki czy slipki?
t. anon slipkowiec
btw cisną mnie jaja
1 post pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.20502

>>20501
przecież szew ociera się o odbyt

no chyba że dresy, c'nie seba xD

 No.20503

>>20502
>szef o odbyt
chyba, że leginsy, c'nie pedał xD

 No.20510




File: 1w3xjac4.vichan.jpg (155,18 KB, 840x770, submariner_m116613lb-0005_….jpg) ImgOps Exif Google

 No.20093[Odpowiedź]

ZEGARKOWY
Anony wiem że temat był już pewnie sto razy przewijany na tej desce ale chciałbym aby odpowiedzi/ rady były aktualne bo może ceny się zmieniły ale coś w tym stylu.
Otóż chodzi o to że chcę zakupić sobie zegarek. Mój budżet to 550zł. Czy w takiej cenie da się kupić coś fajnego oraz dobrze wykonanego? Chciałbym najlepiej zakupić automat ale nie wiem czy się zmieszczę w takiej cenie.
Zastanawiałem się nad tymi, niech anony doradzą :
- https://zegarownia.pl/zegarek-timex-t2p059
- https://zegarownia.pl/zegarek-meski-timex-tw2p84600
- http://www.dutyfreeislandshop.com/pl/orient-ser2d007b0-er2d007b0-automatic-japan-black-dial-mens-watch
50 postów oraz 20 obrazków pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.20507

tak na powaznie, na chuj kupujecie zegarki za kilka stow/tys jak mozecie miec identyczna replike?

 No.20508

>>20505
nie jestem jakimś ekspertem ale patrząc na to że japońce nie ustępują chyba jakości szwajcarom, szczególnie jeśli nie mówimy o zegarkach za over 9000 dolanów, a są tańsze, to logicznym jest wniosek że w tej samej cenie dostaniemy wyższej klasy japońca. No ale może się mylę.
ale chały chyba nie kupisz anon w tej cenie więc może wybierz najładniejszy xD
i unikałbym dużej ilości komplikacji anon bo enjoy dużo wyższa cena konserwacji i napraw jak się coś zjebie

>>20507
>identyczną replikę
no nie wiem, jakośc wykonania jest znacząco niższa, mechanizm gorszy i często nienaprawialny z powodu niedostępności części. Olso o ile nie jest wstydem nosić tani zegarek to wstydem jest imo nosić podróbę

 No.20509

>>20508
a w sumie dobry zegarek posłuży lata więc się zamortyzuje



File: 1wd3udba.vichan.jpg (10,05 KB, 347x525, blog_dt_1189384_2430586_tr….jpg) ImgOps Exif Google

 No.20498[Odpowiedź]

ile dziś firm odzieżowych przetrwało bez bycia wciąganym w promowania środowisk LGBT?

 No.20504




File: 1wcybagy.vichan.jpg (56,88 KB, 667x1000, 15540704_1761755690816130_….jpg) ImgOps Exif Google

 No.20491[Odpowiedź]

Gdzie kupię taki szalik?

 No.20494

lurkuj więcej to będziesz wiedział

 No.20495

>>20494
Wykurwiaj oski



File: 1wat881b.vichan.png (357,11 KB, 623x920, coat.png) ImgOps Google

 No.20412[Odpowiedź]

gdzie można kupic pic rel? z takich bardziej dostępnych sklepów i cena też niech będzie przystępna (do 300-350 zł), długość dowolna
12 postów oraz 3 obrazki pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.20489

kurwa polowałbym w tym na wampiry :D

 No.20490

>>20488
polskim też

 No.20493

File: 1wcycvz1.vichan.gif (1,98 MB, 500x342, tumblr_nl6jbenZwQ1u85xq6o1….gif) ImgOps Google

>>20489
albo na normików



File: 1vu3cg9g.vichan.jpg (69,69 KB, 560x420, 161016.jpg) ImgOps Exif Google

 No.19254[Odpowiedź]

GENERAL LUMPY FRED

Co jakiś czas widzę że zakładane są tematy o kupowaniu w lumpeksach.
Na podstawie własnych doświadczeń postanowiłem napisać mały hehe "przewodnik" jak zacząć, kiedy chodzić, rozwiać parę wątpliwości i głupich mitów.

Jak zacząć?

Najlepiej spędzić trochę czasu na blogach modowych i poczytać opinie o markach produkujących odzież z interesującego nas stylu.
Warto poświęcić trochę czasu bo potem możemy tylko zyskać, firmowe kurtki to wcale nie jest rzadkość w lumpach a warto być hehe świadomym konsumentem.

Potem trzeba przygotować trochę gęsiwa i dużo wolnego czasu.

Kiedy iść?

Ogólnie sklepy używane mają jeden dzień w tygodniu kiedy przychodzi nowy towar którego cena z każdym dniem maleje. Dlatego musimy przyjść w taki dzień by cena była przystępna a nie zostały nam szmaty którymi nawet podłogi nie warto myć.

Towar najczęściej przychodzi we wtorki i raczej nieliczne lumpy mają inny system.

Dlatego rozpiszę anonom jak wygląda sytuacja w każdy dzień tygodnia:

Post za długi. Kliknij tutaj, aby zobaczyć jego pełną treść.
93 posty oraz 21 obrazków pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.20467

>>20466
smrt
jak kałdigany, to tylko w 'v' i na guziczki

 No.20468

>>20466
całkiem chłodny, to bawełna, czy coś ciekawszego?
also, nie słuchaj >>20467 albo troll, albo na serio zatrzymał się w 2011, na menswearze i mrvintage

 No.20469




File: 1vql4bt6.vichan.jpg (156,1 KB, 916x773, xWZcfcJ.jpg) ImgOps Exif Google

 No.18823[Odpowiedź]

Otwieram stylowy.
Jaki anuncjo macie styl ubioru? Zademonstrujcie go na przykladzie obrazkow, lub setow ktore pokaza wasz styl ubioru.
34 posty oraz 12 obrazków pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.20460

>>18982
>>18983
>>18985
Zesralem sie z tego jak tu ludzie sie nie znaja xD
https://www.youtube.com/watch?v=8ifUD-btIT0

 No.20462

>>18981
jeansy, jakiś szary/pasiasty tiszert, potargane długie/półdługie włosy i będziesz wyglądał jak chłodny grandżowiec i ruchał licbusiary

 No.20463

File: 1wcc20i4.vichan.jpg (11,34 KB, 183x275, images.jpg) ImgOps Exif Google

>>20462
p.s. 90sy wróciły motzno, pokolenie 90s kidów do tego stopnia wali sobie do nich konia, że nawet fity skopiowane z tamtych czasów jeden do jednego przejdą jako stylowe



Usuń post [ ]
Wstecz [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13]
| Catalog
[ * ] [ b / cp / id / int / r+oc / slav / veto / waifu / wiz ] [ btc / c / c++ / fso / h / kib / ku / lsd / psl / sci / trv / vg ] [ a / ac / az / fr / hk / lit / mu / tv / vp / x ] [ med / pr / pro / psy / sex / soc / sr / swag / trap ] [ chan / meta / mit ] [ SynchTube / Pasty / IRC / GitHub ] [ szukaj ]