[ * ] [ b / cp / id / int / r+oc / slav / veto / waifu / wiz ] [ btc / c / c++ / fso / h / kib / ku / lsd / psl / sci / trv / vg ] [ a / ac / az / fr / hk / lit / mu / tv / vp / x ] [ med / pr / pro / psy / sex / soc / sr / swag / trap ] [ chan / meta / mit ] [ SynchTube / Pasty / IRC / GitHub ] [ szukaj ]

/swag/ - Styl i wygląd

Ja i mòj kałdigan

E-mail
Komentarz
Plik
:
Osadź
Hasło (do usuwania postów)

Regulamin | TOR | IRC | Komturcode | Online:

File: 1u5yjhpu.vichan.png (172,24 KB, 1166x592, 1403172971500.png) ImgOps Google

 No.12103[Odpowiedź][Ostatnie 50 postów]

>chłut czy smród?
>pasuje mi to?
>wie ktoś co nosi pic rel na sobie?
nić pled bochenek zapierdalaj
198 postów oraz 66 obrazków pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.20255

Tkmaxx miud czy smrud



File: 1txglynr.vichan.jpg (359,45 KB, 1535x1870, 1400952975607.jpg) ImgOps Exif Google

 No.10152[Odpowiedź][Ostatnie 50 postów]

Gdzie kupić X thread zbiorczy nić zapierdalaj
229 postów oraz 63 obrazki pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.20236

>>20080
backyard carte



File: 1u29cplx.vichan.png (164,12 KB, 351x523, 1405248509570.png) ImgOps Google

 No.11089[Odpowiedź]

REGULAMIN I INFORMACJE KTÓRE KAŻDY SZANUJĄCY SIĘ /SWAG/ERSKI ANON WIEDZIEĆ MUSI

1. Nie wszczynaj bezsensownych gównoburz o gust - każdy ma własny, to, że ty jesteś 18 letnim elegantem nie znaczy, że anon w new balance'ach jest podczłowiekiem, szanuj
2. Nie dubluj nitek - jak chcesz się dowiedzieć gdzie co kupić, to tu masz zbiorczy >>10152
3,5. Nie dubluj nitek - chcesz wiedzieć czy ci to pasuje, co to za styl, jesteś jeszcze w folii? >>12103
4. /swag/ jest safe for work co za tym idzie- erotyka będzie usuwana
5. Nie offtopuj, nie trolluj
6. /swag/ to nie jest deska do rozmów o strojach postaci z chińskich bajek, gierek itp itd. Taki pogląd jest tak oderwany od przeznaczenia tej deski jak pytanie się papieża czy ruchał w lesie.
7. Jeśli jesteś nowoprzyjacielem to potraktuj to jako FAQ - http://young-stalin.com/ http://tuxbell.com/index.php/Common_Style_Mistakes

 No.15525

ŁASKAWE PRZYPOMNIENIE:
każdy temat 'chłód czy smród' i 'jak się ojebać' czy 'gdzie kupić x?' będą od dzisiaj permowane bo mam kurwa dosyć takich kurwa debili xD, nie po to są przyjebane żebyście kurwa zaśmiecali



File: 1w6pbgsy.vichan.jpg (68,43 KB, 737x507, e9b6e39e210e.jpg) ImgOps Exif Google

 No.20229[Odpowiedź]

Anonki kurwa odkąd pamiętam borykam się z problemem bycia grubym. Do tej pory mi to nie przeszkadzało, ale jak zrobiłem retrospekcje zobaczyłem ile mi szans przepadło into seksy. Chce Schudnąć, podstawy jako takie mam bo w szkole miałem dietetyke i potrafiłem 23 kg w 2 meisiace zrzucić na jakimś tam syfie wspomgającym. biegałem 3x i 3x siłka w tygodniu. W zime nie dość że tyłem z powrotem to jeszcze w chuj mi cycki urosly. Co zrobić poza ruchem i żarciem mniej mgoe zrobić jak się uchronic przed nawrotem i czym sie wspomagac. Z tego co pamietam tam było geranium + potem yoha. Mam 184 Waże 125 kg ale nie jestem takie kurwa ulane kulisko przez to chyba ze chodziłem na tą siłowne. Wyglądam jak grubas ale nie taki typowy, żeby nie cycki to jedyny mankament to bebzun a zwłaszcza boki
1 post pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.20247

>>20229
odchudzasz sie do ilu tam chcesz kilogramow a potem ustawiasz kalorie na 2000-2500 i nie przekraczasz tego pod żadnym pozorem,a jak juz przekroczysz to albo nastepnego dnia jesz mniej albo idziesz biegac zeby to spalic,ale ty masz minimum 50kg do zrzucenia stary xD powodzenia

 No.20248

>>20229
>jak się uchronic przed nawrotem
nie wpierdalać więcej
zrozumieć jak działa bilans kaloryczny
>czym sie wspomagac
warzywami

 No.20259

nie no 30/35 do wagi mieszcacej sie w granicach prawidłowej



File: 1w0opj8g.vichan.png (1,06 KB, 72x72, 1f914.png) ImgOps Google

 No.19827[Odpowiedź]

siema

chcialem zrobić jakąś customową koszulke, wlasny nadruk itp

szukam jakiejś mega zajebistej jakości, cena nie gra roli ważne zeby był to god tier materiał i jakość samego nadruku
5 postów oraz 1 obrazek pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.20217

Spreadshirt

 No.20257

gildan to pro tip

 No.20258

ile wy macie lat podwieki? pozamawiajcie sobie jeszcze koszulki barcelony z własnym nazwiskiem xD



File: 1w2t3nce.vichan.jpg (45,43 KB, 400x472, przedłużanie włosów.jpg) ImgOps Exif Google

 No.19959[Odpowiedź]

Anony tutaj ex kuc, co tęskni za długimi włosami ale już łysieje. Mam teraz normalfagowe w miarę włosy, ale moje zakola i to jak rzadkie włosy mam sprawia, że w normalnej fryzurze wyglądam jak gówno. Najprościej byłoby zostać chyba łysym, bo wtedy wyglądałbym w miarę chłodno. Ale przeszła mi przez myśl jeszcze jedna rzecz.
To co robią loszki, czyli to słynne przedłużanie i zagęszczanie włosów nie swoimi. Nie myślę o całej głowie. Bardziej o tym by być łysym z warkoczem aby nie wylecieć z klimatu.


Parę słów wytłumaczenia przed klasycznym metale to chuj
Nie jestem ultra przegrywem, ale wgryzłem się w subkulturę tak, że rozmowa z metalówkami/punkówami jest dla mnie sto razy łatwiejsza niż z normalną lochą. Jak można porozmawiać o muzyce, zbliżających się koncertach to czuję się swobodniej, a w klubie umieram w środku i błagam by ktoś mnie wyniósł. Także kucpanna to jedyne co może mnie uchronić przed powrotem na drogę samotnika.
5 postów oraz 1 obrazek pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.20252

File: 1w7ezl0y.vichan.jpg (10,63 KB, 236x352, e49a06353c7dfd1e272b51d527….jpg) ImgOps Exif Google

>>20251
to nie ja zaposotwałem jak coś, ale szanuje i aprobuje
t. kommando peste noire division des plombiers francopédés

 No.20253

Zapostuj włosy OPie jak możesz, bo nie wywróżę co rozumiesz przez rzadkie włosy i zakola, możesz być po prostu przewrażliwiony.
Odradzałbym przedłużanie i zagęszczanie, bo to widać. Zawsze jak idę gdzieś z jakąś lochą to zauważa takie coś u innych w kilka sekund.

 No.20254

File: 1w7f3llo.vichan.jpg (45,46 KB, 680x460, 633933000667530000.jpg) ImgOps Exif Google

>>20251
KPN?
nie pamiętam tego pana w Konfederacji Polski Niepodległej



File: 1vqk9x9u.vichan.png (1,61 MB, 1641x479, abcd.png) ImgOps Google

 No.18820[Odpowiedź]

Powinno być co prawda na rate me fredzie na /soc, albo nawet na /sex, ale nie chcę usłyszeć odpowiedzi w stylu "zarejestruj się i bzikaj".

Wstawiłem zdjęcie (picrel), na którym są 4 lochy, które spotkałem na różnych etapach swojego życia (praca, defeki, itp.). Chciałem poznać Wasze opinie dotyczące ich wyglądu, tylko proszę bez dziadziusiowania. Oceniajcie w skali od 1 do 10. Piszcie co Was w nich obrzydza, ewentualnie co się w nich Wam podoba. Uporządkowałem je od moim zdaniem najbardziej atrakcyjnej (A) do najmniej atrakcyjnej (D)

A:
W sumie jakby ją umalować, to byłaby całkiem jebalna. Ładne włosy, ładne oczy, ładne usta, ale to ciemne znamię nad ustami ją lekko szpeci. Daję zasłużone 7/10.

B:
Tu jest trochę gorzej. Długi nos, duża głowa, ale za ładne włosy i uzębienie 5/10 mogę dać.

C:
Tu jest słabo. Okrągła polacka twarz, wystające jedynki jak u królika, policzki jak chomik. Daję 3.5/10.

D:
No i to jest po prostu mistrzostwo. Kartoflany, haczykowaty nos, duża twarz, bardzo mocne, wręcz męskie rysy twarzy. Daję 2/10, co w tym przypadku i tak jest sporym komplementem.

Wpisujcie swoje opinie, tylko uprasza się o niedziadziusiowanie.
Jakby co to wszystkie z tych zdjęć są już od dawna pełnoletnie. inb4
85 postów oraz 5 obrazków pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.20240

J>F>E>D>L>A>I>K>M>G>H>N>C>B

 No.20249

L>K>M>E>F>A -> ładne
G>I>H -> od biedy ujdą
B>J>C>D>N -> absolutnie obrzydliwe

 No.20250

>>18820
A ładna, z 7/10 bym dał
B długa morda, wygląda jak koń i to czoło, 2/10
C ogólnie wygląda troche jak milf, ale jestem pewien że jest głupia i nie ma żadnych zainteresowań oprócz oglądania seriali (4/10),
D 2/10 bo zdjęcie z pizdy



File: 1w6u2kne.vichan.jpg (2,6 MB, 1389x2747, IMG_20170113_230010.jpg) ImgOps Exif Google

 No.20231[Odpowiedź]

swaganoni, mogę tak iść na tego słynnego squasha? Szef w pracy mnie zaprosił i kurw muszę chyba iść aby się wykazać. Kupiłem nawet z tej okazji rakietę pic rel :3 Trochę chujowo bo jak mi się nie spodoba to nie wiem co z nią zrobię, ale chuj. Czego się nie robi dla awansu. Filtr i ikonki dodane ironicznie
9 postów pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.20244

>>20243
specjalnie tak napisałem łamago xD tylko stukaj delikatnie bo zwichniesz sobie delikatną rączkę

 No.20245

>>20241
sugerowanie że anon cwel na forum o siku zna się na tak specjalistycznym sprzęcie jak rakieta do squasha.
>specjalnie
specjalnie to twój stary cię na podłogę upuścił jak byłeś mały cwelu

 No.20246

>>20245
specjalnie to cie szef ruchał w dupe za awans i chlapał kutasem po mordzie dzieciaku xD wygladacie jak gówno a potem płacz,ze lochy sie z was smieją,jak takie chude chuchro bym zobaczyl na ulicy,to tez bym jebnął xD jaki rozmiar ciuchów nosisz? xD



File: 1w6nggjs.vichan.jpeg (65,76 KB, 620x609, fryzura_meska_sexy.jpeg) ImgOps Google

 No.20222[Odpowiedź]

Danony jaką fryzurę do podłużnej twarzy? Zupełnie nie mam pomysłu i liczę na wasze sugestie.
Na tę chwilę mam fryzurę podobną do picrela w sumie długość nawet się zgadza.
3 posty pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.20226

File: 1w6npiby.vichan.jpg (36,81 KB, 800x664, Clipboard05_0.jpg) ImgOps Exif Google

>>20224
Tu masz przykład, chujowo wykonany niemniej koncept oddaje

 No.20227

>>20225
Masz barbera na myśli?

 No.20228

File: 1w6o3nsg.vichan.jpg (135,3 KB, 580x553, smug cartoon face.jpg) ImgOps Exif Google




File: 1w31pegr.vichan.png (196,94 KB, 540x960, Screenshot_2016-12-17-09-4….png) ImgOps Google

 No.20007[Odpowiedź]

Ambony, polećcie fryzjera w Warszawie, możliwie taniego i ogarniętego. Nowy to WWA hier. Na Bielanach może coś być poza oskalpowaniem?
7 postów pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.20070

>>20068
Idź tam przy metrze stare bemowo.
Fajna grażyna kurwisko strzyże, możesz zwalić koń pod tą pelernką.

 No.20071

>>20070
>metrze stare bemowo
sloiki juz spakowane na swieta?

na zoliborzu polecam salon w pawilonach przy broniewskiego przystanek sady zoliborskie

 No.20220

/nk/ w Poznaniu



File: 1w3yjpkp.vichan.jpg (244,44 KB, 809x607, kuce.jpg) ImgOps Exif Google

 No.20109[Odpowiedź]

Co na porost kuca? Myślałem nad jantarem i skrzypowitą (szereg witamin B, skrzyp, pokrzywa i biotyna a oprócz tego witamina A, C i cynk które w sumie nie wiem co dają na porost kuca) bo z tego co czytałem ich składniki w huj dają przy porastaniu kuca
przy regularnym stosowaniu będą te 2 cm/miesiąc?
6 postów pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.20214

na myśl że na szonie ktoś może być prawdziwym kucem a nie dziadziusiem doprowadza mnie do większego bólu dupy niż fakt że oskarki i studenciaki zabrały nam chrum chrum elitarność xD

 No.20215

zmień płeć na kobietę, damskie hormony sprzyjają ładnym włosom

 No.20219

KURWA ALE HUJOWE RADY DAJECIE

DAJCIE MI KUCA KUC CHŁODNY KUC DAJCIE MI GO



File: 1w6iz6js.vichan.jpg (248,05 KB, 1000x1500, 1484157850974.jpg) ImgOps Exif Google

 No.20218[Odpowiedź]

Anoni szukam dobrego fryzjera we wrocławiu.
Takiego, który mi doradzi fryzurę i wytłumaczy jak ją stylizować no i max do 100zł.
oczywiście męski fryzjer


Usuń post [ ]
Wstecz [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12]
| Catalog
[ * ] [ b / cp / id / int / r+oc / slav / veto / waifu / wiz ] [ btc / c / c++ / fso / h / kib / ku / lsd / psl / sci / trv / vg ] [ a / ac / az / fr / hk / lit / mu / tv / vp / x ] [ med / pr / pro / psy / sex / soc / sr / swag / trap ] [ chan / meta / mit ] [ SynchTube / Pasty / IRC / GitHub ] [ szukaj ]