[ * ] [ b / cp / id / int / r+oc / slav / veto / waifu / wiz ] [ btc / c / c++ / fso / h / kib / ku / lsd / psl / sci / trv / vg ] [ a / ac / az / fr / hk / lit / mu / tv / vp / x ] [ med / pr / pro / psy / sex / soc / sr / swag / trap ] [ chan / meta / mit ] [ SynchTube / Pasty / IRC / GitHub ] [ szukaj ]

/sr/ - Samorozwój

Nie gnij w stagnacji Seba

E-mail
Komentarz
Plik
:
Osadź
Hasło (do usuwania postów)

Regulamin | TOR | IRC | Komturcode | Online:

File: 1w7usray.vichan.jpg (168,24 KB, 1600x1067, 1482529078478782849.jpg) ImgOps Exif Google

 No.16721[Odpowiedź]

Anon debil hir
Stanie się coś jeżeli od razu po treningu wpierdole białko wraz z węglami?
1 post pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.16723

dzięki anonku za odpowiedz

 No.16724

also lepiej opie poczekac te 30min, niech cialo odpocznie po wysilku, pamietaj ze rosniesz gdy miesnie sie regeneruja

 No.16725

żarcie po treningu nie ma sensu, bo i tak tego nie zaczynasz trawić, tylko wrzucasz na nieaktywny układ pokarmowy (dużo krwi wypierdala ci do mięśni)
skonsumuj [opierdol] tak ok. 1h po



File: 1w7rzpbn.vichan.jpg (158,33 KB, 344x450, 1w63awwq_vichan.jpg) ImgOps Exif Google

 No.16707[Odpowiedź]

jak into wycinka żeby stracić jak najmniej mięśni?
inb4 kfd i google, co mi szkodzi tu zapytać XD
3 posty pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.16718

clenbuterol i winstrol to protip

 No.16719


 No.16720

>>16718
nk ile kosztują te suple,dorzucic do tego kreatyne i bcaa?



File: 1w779s21.vichan.jpg (29,91 KB, 480x360, kaszke.jpg) ImgOps Exif Google

 No.16649[Odpowiedź]

Anony, przy ćwiczeniu np bica robię 12(10kg)-10(12,5kg)-8(14,5kg) 3 razy różnymi technikami.
Robię coś źle? Między seriami daje ok minuty odpoczynku, a ile powinno się dawać między zmianą techniki?
17 postów pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.16714

>>16713
jak już się tak zesrałeś i oświadczyłeś pewne rzeczy, to wypadałoby to czymś poprzeć

 No.16715

>pierdol jakies brednie na kiju
>po co to po co tamto nie trzeba samo urosnie
>beda dysproporcje bedziesz wygladał jak mutant z wielkimi łapami
>ktos odpisuje ci ze jestes debilem,bo jestes,sugerowanie ze nie? xDD i ze po 4 latach cwiczen nie ma żadnych dysproporcji

>hur dur chuju ból dupy masz pokaz zdjecie taki kozak no dawaj haha obsrany boi sie łohoho wygrałem huuuraaaaa polant stronk



spierdalam na kara xD

 No.16716

>>16715
mocno nadinterpretujesz kolego

poza tym zrozum, że nie każdy aspiruje to bycia kulturystą i dla większości ludzi trening łap jest po prostu stratą czasu



 No.16689[Odpowiedź]

Najchłodniejszy dziadziuś ever.
Nawet z tym nie handlujcie
3 posty pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.16694

>>16689
ej co tu się odjebało, czemu usunął film ej?

 No.16695

nk co tam bylo?

 No.16702

>>16695
wjazd na chate do 95letniego dziadka



File: 1w5oju5z.vichan-0.jpg (36,37 KB, 960x960, 1461579399172.jpg) ImgOps Exif Google

File: 1w5oju5o.vichan-1.gif (1,79 MB, 500x359, 1454037520687.gif) ImgOps Google

File: 1w5oju4m.vichan-2.jpg (49,91 KB, 720x540, 1445555743723.jpg) ImgOps Exif Google

 No.16466[Odpowiedź]

Wracam do treningów po bardzo długiej przerwie.
Siła i kondycja spadła do dyel mode.
Ułożyłem sobie plan i nie wiem czy jest legitny, bo ani to kurwa split ani trening na siłe.
Nie mam zbyt dużo czasu na siłownie i bardziej zależy mi na wynikach niż masie.

I.

1. Mc 3x10 narazie na początek treningu potem zmienie na 5x5
2.Wiosło podchwyt 3x10
3. Przysiad 3x20 bardziej na ilość niż na ciężar
4. Dipsy 3x10 narazie tutaj bo po klacie nie jestem w stanie wykonywać tego poprawnie
5. Bic o kolano 3x15

II
1. Power clean 5x5
2. Wyciskanie na ławce prostej 3x10, potem zrobie 5x5
3. Szrugsy 3x20 Nie wiem gdzie je wpierdolić xD
4. Podciąganie 3x5 tutaj bo po wioslowaniu zorbie jeszcze mniej xD
5. Wyciskanie hantlami 3x10
6. Francuskie wyciskanie 3x20
Post za długi. Kliknij tutaj, aby zobaczyć jego pełną treść.
3 posty pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.16482

>>16469
plz respond

 No.16545

Też wróciłem na siłke po długiej przerwie i zacząłem robić FBW Sakera, na pierwszy miesiąc jest idealny bo rozruszasz każdą partię mięśni

TRENING A
Przysiady 5x5
Wyciskanie Leżąc 5x5
Wiosłowanie 5x5
Wznosy bokiem 3x8
Biceps+Triceps 3x8
Allahy 3x8
Łydki 3x8

TRENING B
Martwy Ciąg Klasyczny 5x5
Wyciskanie Żołnierskie 5x5
Podciąganie Wąsko 5x5
Wyciskanie Wąsko 3x8
Biceps 3x8
Deska x3
Łydki 3x8

A w trzeci dzień treningowy polecam cardio, nie za dużo, tak żebyś się zmęczył kilka razy, a po miesiącu to już samo się załapie

 No.16700

>>16466
>>16469
zostaw, nie umiesz

>>16545
to dużo lepsze, ale wyjebałbym to spuszczanie się nad łapami i wznosny, a zamiast wyciskania wąsko dał dipsy
łydy i brzuch opcjonalnie, jak jest czas i energia

no i oczywiście robić to
AxBxAxBxAxBx
albo
AxBxAxxBxAxBxx



File: 1w7hzwyb.vichan.jpg (197,44 KB, 368x550, 1v2w47at.vichan.jpg) ImgOps Exif Google

 No.16679[Odpowiedź]

Chcę za kilka miesięcy wypierdolić na zachód i trochę tam popracować
Chcę podszlifować swój angielski i najlepiej dodatkowo na końcu potwierdzić to jakimś certyfikatem
Teraz mój ang jest na poziomie B1 około
Urząd pracy może mi taki kurs ufundować dopóki jestem na stażu, mogą zabulić za to do 4,2k czy jakoś tak
Proszę o polecenie dobrej szkoły jezykowej i kursu.
2 posty pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.16682

>>16681
>2017
>te projekcje
nawet nie chce mi się odpowiadać na te bzdury

 No.16683

>>16682
to skoncz sobie kurs jezykowy i jedz w ciemno zwłaszcza do anglii,za miesiac starzy beda wysyłać ci kase na bilet powrotny bo bedziesz miał dosc spania w smietniku,powodzenia

 No.16698

dobra anony jest sens chodzić do szkoły językowej na same tylko rozmówki czy lepiej uczyć się w domu specjalistycznego języka ?
PDFy pieniężnych książek można sciągnąć z internetów i robić sobię to w ciepłej piwnicy



File: 1w7euilc.vichan.gif (196,26 KB, 500x372, ba254ce5c5293e78e01105d3f2….gif) ImgOps Google

 No.16671[Odpowiedź]

Anonki jakie odżywki warto kupić które są w miarę zdrowe i pomogą w budowaniu masy mięśniowej?
8 postów pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.16687

>>16686
tylko po co odpisujesz na dziadka xD

 No.16688

>>16687
bo na /sr/ staram się pisać merytoryczne tosty, a chaosować na /b/ i /psl/, które do dziadkowania i chaosowania przez pana czaksa zostały anonom dane

 No.16697

>>16674
>jabłczan
nie trolluj opa, mono jest o wiele lepsze a już kurwa kre alkalyn najlepszy
beta alanina, arignina kreatyna i bcaa po treningu nic więcej nie trzeba



File: 1vqdir6e.vichan.jpg (45,83 KB, 320x278, Yerka.jpg) ImgOps Exif Google

 No.14865[Odpowiedź]

Anoni chcialbym stworzyc w swojej glowie abstrakcyjny swiat zwany pałacem pamięci

postanowilem tak poniewaz nawet idac ulica bardziej przebywam w wyimaginowanym swiecie wyobrazni niz zwracam uwage na to co dzieje sie wokół mnie. Wydaje mi sie ze bedzie to dobre wykorzystanie tej cechy

czy ktos z was posiada taki palac pamieci? czekam na wasze porady i informacje na ten temat jesli tak

pozdrawiam
32 posty oraz 3 obrazki pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.16657

>>16656
nie
/fred

 No.16658

>>16656
chuj ci w dupe pierdolony ignorancie

 No.16678

>>16656
przeż w pałacu pamięci nie ma nic paranormalnego



File: 1w5jacxo.vichan.jpg (285,75 KB, 928x960, kiedys to byly czasy.jpg) ImgOps Exif Google

 No.16423[Odpowiedź]

kupilem tego slynnego old spice (deorodant) - classic i jebie starym dziadem. Nk poleci coś ładnie pachnącego do psikania pod pachy, chyba old spice wolfthorn spoko ma zapach ale nie chce znowu sie nadziać
6 postów oraz 1 obrazek pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.16473

>>16472
to, a na przetluszczajace sie wlosy polecam kreta

 No.16476

>>16465
Ehh…zalozylem, ze nie ma tu polactwa i anonek sie myje przed.

 No.16676

old spice whitewater to protip



File: 1w7byyrr.vichan.jpg (112,91 KB, 399x600, m83454b6f3a.jpg) ImgOps Exif Google

 No.16663[Odpowiedź]

anony jak najlepiej into poker? z czego najlepiej brać materiały do nauki? nie myślę o tym jako o jakimś zawodowstwie i wygrywaniu grubych milionów, ale chciałbym grać dla przyjemności na turniejach na małych stawkach, dodatkowo traktuję to jako jakiś etap samorozwoju ale w taki sposób żeby być na + i nie dokładać co miesiąc kolejnych 10 zielonych na starsy. umiem liczyć swoje szanse, ale chyba wiele mi to nie daje
1 post pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.16665

>>16664

mieli blokować wszystkie strony i pokerroomy 1 stycznia, przecież te nieudaczniki chuja zrobią i tak

 No.16668

Aną krupier here i niedzielny pokerzysta, pytaj o co chcesz.

Jaki poker? Holdem pewnie?
Turnieje? Cash game?
Internet? Na żywo?
Jaki masz budżet?

 No.16670

>>16668

nl holdem, najbardziej lubię turnieje, najwięcej przyjemności mi sprawiają.

internet, na żywo przeszedłbym się do jakiegoś kasyna dla zabawy kiedyś

a jaki budżet jest wymagany na sng 0,1 albo 0,25? 15 $? 30$?



File: 1w79i4fo.vichan.jpg (158,99 KB, 1200x957, cock.jpg) ImgOps Exif Google

 No.16659[Odpowiedź]

nofapnauci,

na poważnie porzuciłem fap i porn, bo miałem taką oto sytuację, że jako nieruchający trafiłem na łózko z lochą i mi nie stanął. nie fapię już tydzień, a potrafiłem w stresie fapać i kilkanaście razy dziennie. o dziwo nie mam wielkich chęci do powrotu. jako uzależniony onanista nie przeszkadzało mi walenie półmiękkiego beniza, nie zwracałem uwagi na brak porannych bonerów.
tutaj moje pytanie, wiem, że to rzecz indywidualna, ale w jakim czsie po nofapie i nopornie wróciły wam poranne kościeje i erekcje na zawołanie?
2 posty pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.16662

>>16660
dodam, że walę odkąd pamiętam. Jak miałem 6 lat, to pocierałem siusiakiem o stół (wisząc nogami nad ziemią xD) i miałem orgazmy, pierwszy spust ok. 12 roku życia. W 2007 założyli nam nieco szybszy internet i w ciągu roku przewaliłem 90% nisz porno

 No.16666

>>16662
a ja myślałem że się uzależniłem, po zwaleniu sobie drugi raz… zarządziłem nofap i noporn. trwa to już 2 dni i czuję że osiągnąłem ten mistyczny chłód serio kurwa? ??? po chuj jeszcze tu jesteś? wykurwiaj spermiageu

 No.16669

o dziwo prawie w ogóle nie bierze mnie na fap i porn teraz, a obalałem reżim w ilościach niepojętych.
>>16661
właśnie coś mi się wydaje że przynajmniej dwa miesiące muszę pościć



File: 1w72pcff.vichan.jpg (47,13 KB, 1067x600, a_ov_pepe_160928.nbcnews-u….jpg) ImgOps Exif Google

 No.16593[Odpowiedź]

/nk/ poleci jakiś trening kalinestyczny na masę
2 posty pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.16606

>>16595
co ma 1 do drugiego

 No.16636

>>16594
Na trmatycznych nie dziadkujemy

 No.16667

>>16636
sugerowanie ze ten temat to nie dziadek?



Usuń post [ ]
Wstecz [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13]
| Catalog
[ * ] [ b / cp / id / int / r+oc / slav / veto / waifu / wiz ] [ btc / c / c++ / fso / h / kib / ku / lsd / psl / sci / trv / vg ] [ a / ac / az / fr / hk / lit / mu / tv / vp / x ] [ med / pr / pro / psy / sex / soc / sr / swag / trap ] [ chan / meta / mit ] [ SynchTube / Pasty / IRC / GitHub ] [ szukaj ]