[ * ] [ b / cp / id / int / r+oc / slav / veto / waifu / wiz ] [ btc / c / c++ / fso / h / kib / ku / lsd / psl / sci / trv / vg ] [ a / ac / az / fr / hk / lit / mu / tv / vp / x ] [ med / pr / pro / psy / sex / soc / sr / swag / trap ] [ chan / meta / mit ] [ SynchTube / Pasty / IRC / GitHub ] [ szukaj ]

/chan/ - Chany i ich kultura


E-mail
Komentarz
Plik
:
Osadź
Hasło (do usuwania postów)

Regulamin | TOR | IRC | Komturcode | Online:

File: 1s6iale1.vichan.png (8,19 KB, 500x250, Oekaki.png) ImgOps Google

 No.3605[Odpowiedź]

ANKIETA ANONÓW 2014
http://199.101.98.44:4567/

zapraszame xD

WYNIKI ANKIETY
znajdują się tutaj
77 postów oraz 7 obrazków pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.9687

File: 1wa27u09.vichan.png (8,08 KB, 500x250, Oekaki.png) ImgOps Google

K I E D Y A N K I E T A
I
E
D
Y

A
N
K
I
E
T
A
?



File: 1smidr50.vichan.png (85,69 KB, 711x451, tor_project_logo_hq.png) ImgOps Google

 No.4393[Odpowiedź]

xwcpqi4g32yfnj7r.onion

nowy szonik na cebuli ;o moze sie anoniasze rozkreci
48 postów oraz 4 obrazki pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.9217

>>8866
jeździ to:
vydepedev7nxcsxt.onion
qd73mvvc7v7zewwl.onion
54ogum7gwxhtgiya.onion

zdzich chyba wyjebał, bo wiało u niego chujem. ogólnie całe środowisko już zostało rozbite przez bagiety, żeby znali miejsce w szeregu.



File: 1rs8fcv5.vichan.jpg (65,63 KB, 1224x690, 1492718_591494550916570_77….jpg) ImgOps Exif Google

 No.3030[Odpowiedź]

/chan/, board o chanach
Na /chan/ cenimy sobie wolność słowa, jeżeli nie podobają nam się praktyki któregokolwiek szona, możemy o tym napisać tutaj bez obawy o bana, czy szykany. Jest to również miejsce do jakościowych rozmów o kulturze chanowej oraz zapytania sie o problemy dostępowe (proszę jednakże wcześniej sprawdzić, czy już podobny temat ne istnieje). W przeciwieństwie do poprzedniej formy tego boardu, od teraz będziemy pilnować jakości wypowiedzi zaostrzając moderację.

Zanim założysz nowy wątek…
>>1461 - Dramatica.pl (obecnie nie jeździ)

Update: 06.01.2014
vichan już nie pomaga w kwestii wchodzenia na Karachan. Prosimy nie zakładać nowych wątków na ten temat. Jednocześnie drogich anonków prosimy o nieułatwianie tego zadania nowoprzyjaciołom.


File: 1w3or4u9.vichan.jpg (71,83 KB, 650x550, 7gteCDR.jpg) ImgOps Exif Google

 No.9458[Odpowiedź]

http://mrumu.com/ to niezależny projekt chanowy. Po 4 latach vichana zaczynamy swoją kadencję - bez układów i przepustek na raczenie. Wprowadzamy nowe standardy, więc jeśli poczujesz się u nas nieswojo - prawidłowo. Starocioty i nowocioty równie mile widzianie, o ile się dostosują.
Dla tych drugich wyjaśniam - nie zniechęcajcie się początkową gównoburzą - każdy chan to przechodzi. To tylko test.

Swoją drogą zauważyłem, że chany wyskakują teraz jak grzyby po deszczu (choć większość z nich wiadomo jak skończy). Adminów tych chanów zapraszam do nawiązania kontaktów dyplomatycznych. Panom z kara i vi podziękuję.
30 postów oraz 2 obrazki pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.9703

>>9458
ale pedale jak chcesz reklamować to wykup banerek u czaksa, a nie zakładaj ponad 9k fredów o tym jaki to twój gównochan jest zajebisty

 No.9720

>>9703
Tylko ten fred jest mój, także swoje projekcje zachowaj dla siebie, pajacu.

 No.9755

Przypominam że cały czas jesteśmy. Jakby vichan znowu zdechł to zapraszamy.



File: 1wb1yo6k.vichan.jpg (209,7 KB, 744x1052, ad1.jpg) ImgOps Exif Google

 No.9704[Odpowiedź]

http://sischan.tk

Dlaczego my?
- mila atmosfera
- lepszy silnik
- anonimowość (poza id na meta dla latwiejszej dyskusji)
- komtury
- administracja aktywnie lata bledy i slucha propozycji
- za atencjonowanie i forsowanie są bany
- spermiarstwo jest dozwolone wylacznie na /s/, to samo trapowanie

jesteśmy odpowiednikiem pierwszego sischana

deski:
/sis/ - odpowiednik randomu
/a/ - chinsko bajkowa
/s/ - spermiarska
/meta/ - administracyjna
+ tajne

Post za długi. Kliknij tutaj, aby zobaczyć jego pełną treść.
8 postów oraz 1 obrazek pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.9747

bump to nie flood
ehhhhhhhhhhhhhhhhhhh

 No.9753


 No.9754

File: 1wcu3wa9.vichan.jpg (53,79 KB, 640x483, 1w0thl1k.vichan.jpg) ImgOps Exif Google

czyżby miaudo zabrakło atencji?



File: 1uw3qyc6.vichan.jpg (91,61 KB, 650x572, futro.jpg) ImgOps Exif Google

 No.7566[Odpowiedź][Ostatnie 50 postów]

Jak zrobić żeby tekst był przykryty na czarno i widoczny dopiero po najechaniu na niego?
230 postów oraz 1 obrazek pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.9749

TEST

 No.9750

test

 No.9751

JP2GMD



File: 1wbn2ral.vichan.jpg (3,37 KB, 140x140, karachan.jpg) ImgOps Exif Google

 No.9731[Odpowiedź]

dlaczego karachan jest tak zjebany? żeby wejść trzeba najpierw odjebać milion skryptów, później drugie tyle żeby dało się to w spokoju przeglądać. postować się nie da, bo pula ip z neo zbanowana, z neta z hotspota z telefonu to samo. jeszcze jakby to była jakaś elitarna strona, ale tam przeważa gównocontent
9 postów pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.9741

jak można być tak zjebanym by nie potrafic wejść na kara? xD
Są nawet addonsy do przeglądarek które automatycznie likwidują wszystkie zabezpiecznia
ale tbh kara to gówno, wolę vi 100 razy bardziej

 No.9744

>>9741
nie mówię że nie umiem, po prostu mi się nie chce, bo i po co. tak jak pisałem,gdyby to była jakaś elitarna strona, a nie szambo xD

 No.9748

>>9741
ja mam wszystkie gównozabezpieczenia ominiete ale i tak nie wchodze bo mi sie nie chce, chociaz kurwa motyw rainbow na vi to chcialbym, jeszcze jak



File: 1wbp1xij.vichan.jpg (106,45 KB, 732x478, 119.jpg) ImgOps Exif Google

 No.9742[Odpowiedź]

Kurwa kto zarządza tym kurwidołkiem?
Wkuwriają mnie spermiarskie obrazki, spermiarskie thready, gównothready, atencjusze, irce, dramy i brak moderacji, dlatego 70% tego chana o ile nie więcej mam SKRAWĘŻNIKOWANEGO.

Problem polega na tym że gdy lurkuję zbiorczy /*/ to KURWA TEN KRAWĘŻNIK NIE DZIAŁA I THREADY I TAK SIĘ ODKRAWĘŻNIKOWUJĄ. W efekcie widzę to co powinno być skrawężnikowane.

Ten błąd jest znany chyba od kilku miesięcy.

DLACZEGO NIKT TEGO NIE NAPRAWIŁ?

 No.9743

Chuj kurwa, pomyliłem deski, miało być do META.
Mimo wszystko na /meta/ sam kilka nitek o tym założyłem, inne anony też i reakcji zero.

Pytanie więc

DLACZEGO VICHAN KURWOM JEST?

 No.9745

>>9743
bo to kółko wzajemnej masturbacji pędzlarzy z grupek. vichan skończył się w 2013.
t. jan

 No.9746

>dramy

wracaj na swoją żydrure n o w o c i o t o



File: 1wbdda4z.vichan-0.jpg (435,86 KB, 1350x647, wtfhh.jpg) ImgOps Exif Google

File: 1wbdda44.vichan-1.jpg (415,17 KB, 1350x647, wtfhhh.jpg) ImgOps Exif Google

 No.9724[Odpowiedź]

Czaks zrób coś
3 posty pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.9728

File: 1wbdjvwq.vichan.jpg (12,24 KB, 400x188, calaprawda.jpg) ImgOps Exif Google

>>9725
linuks największe gówno

 No.9729

>>9725
zesraue się ze śmiechu
t:anon z dual bootem i na linuxie wszystko kurwa działa jak trzeba xD XD XD XD XD
XD XD

 No.9730

File: 1wbdnrxl.vichan.png (7,6 KB, 500x250, Oekaki.png) ImgOps Google

bump czakse zrup coś



File: 1w6uhmoc.vichan.jpg (29,07 KB, 640x480, sad-pepe-640x480.jpg) ImgOps Exif Google

 No.9604[Odpowiedź]

Anony podajcie mi jak pisać czerwoną czcionką i jak zasłonięte, pogrubione itp. Przepraszam, jestem upośledzony
32 posty oraz 2 obrazki pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.9689

>papaj

 No.9690

papiesh

 No.9723

sza



File: 1wadwfeo.vichan.jpg (55,04 KB, 900x810, 1473737465435.jpg) ImgOps Exif Google

 No.9694[Odpowiedź]

>dodatek do przeglądarki pozwalający lurkować kara
>dodatki na fb
ale że to najprawdopodobniej botnet to wy wiedzcie
radziłbym przeinstalować przeglądarkę i jak już macie wejść na ten kurwidoł to wklepując filtry do ublocka
forsująco to anon to admin pewnej strony na fb ps to prawda
8 postów oraz 1 obrazek pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.9710

>>9709
nie rozumiem
jak możesz to wytłumacz

 No.9711

>>9709
już jednak rozumiem ale nie wiem czy to sie uda
i dalej jestem ciekaw jak anony radzą sobie z tym dostaniem tomkurkodu

 No.9719

>>9708
niech jakiś anonek pomoże, karachan to dla mnie wszystko ;_;



File: 1wb2jnd2.vichan.jpg (91,78 KB, 612x612, 1486581119764.jpg) ImgOps Exif Google

 No.9713[Odpowiedź]

Pamiętam kiedyś istniało archiwum chanowe zaisujące wszystkie nitki z karachana. Istnieje może to jeszcze?


Usuń post [ ]
Wstecz [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7]
| Catalog
[ * ] [ b / cp / id / int / r+oc / slav / veto / waifu / wiz ] [ btc / c / c++ / fso / h / kib / ku / lsd / psl / sci / trv / vg ] [ a / ac / az / fr / hk / lit / mu / tv / vp / x ] [ med / pr / pro / psy / sex / soc / sr / swag / trap ] [ chan / meta / mit ] [ SynchTube / Pasty / IRC / GitHub ] [ szukaj ]