[ * ] [ b / cp / id / int / r+oc / slav / veto / waifu / wiz ] [ btc / c / c++ / fso / h / kib / ku / lsd / psl / sci / trv / vg ] [ a / ac / az / fr / hk / lit / mu / tv / vp / x ] [ med / pr / pro / psy / sex / soc / sr / swag / trap ] [ chan / meta / mit ] [ SynchTube / Pasty / IRC / GitHub ] [ szukaj ]

* - Polski vichan - board zbiorczy



Regulamin | TOR | IRC | Komturcode | Online:

/b/

File: 1w7vepri.vichan-0.png (188,44 KB, 378x525, 1478766162283.png) ImgOps Google

File: 1w7vepso.vichan-1.png (188,44 KB, 378x525, 1478766162283.png) ImgOps Google

 No.1570274[Odpowiedź]

>14 online
>nikt nic nie pisze


/b/

File: 1w7vcc8m.vichan.jpg (44,39 KB, 377x326, 1439317340220.jpg) ImgOps Exif Google

 No.1570270[Odpowiedź]

ej to prawda ze kazda loszka na studiach ma bolca?

 No.1570271

Chuj cie to i tak nie zamoczysz

 No.1570272

>>1570271
ale juz twojom siostre wyjebalem

 No.1570273

>>1570272
>on nie wie ze moja siostra to chory umyslowo brat po terapii hormonalnej
Jaki pedał xD



/b/

File: 1w7t50fe.vichan-0.jpg (1,02 MB, 2688x1520, 1481642360633.jpg) ImgOps Exif Google

File: 1w7t50fz.vichan-1.jpg (977,4 KB, 2688x1520, 1481642319251.jpg) ImgOps Exif Google

 No.1568888[Odpowiedź]

nowy mem: słonica
36 postów oraz 2 obrazki pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.1570235

>>1570224
wyraz ten miałby być związany z czasownikiem żreć o pierwotnym znaczeniu ‘przełykać, pić’ i miałby oznaczać ofiarę płynną, być może o postaci napoju alkoholowego. Jednak według etymologów taka etymologia jest mało prawdopodobna. Pierwotnym znaczeniem związanego z żartwą czasownika żreć (p.) miałoby być ‘czcić’, ‘wysławiać’, ‘wielbić’

nie jestem w stanie anonie powiedzieć jak dokładnie żertwa miałaby wyglądać w języku angielskim, trzeba zrobić debatę wszystkim adeptów memologii

 No.1570242

File: 1w7v4erd.vichan.png (277,39 KB, 530x530, scisly.png) ImgOps Google


 No.1570269

>>1570235
filolog angielski here proponuje: oatwah
oatsy mozna wlac do koryta mozna tez pedzic alkohol, sylab tyle samo i fonetycznie spoko xD myslicie ze chujowe tlumaczenie a takie cos i tak byloby tlumaczone przez pominiecie albo dostosowywane kulturowo jak kazdy inny frazeologizm



/b/

File: 1w7vbrzf.vichan.png (267,24 KB, 480x527, r45347y45r.png) ImgOps Google

 No.1570268[Odpowiedź]

Ale mnie stopy swędzą ja pierdole. To przez to że przez tydzień chodziłem i spałem w tych samych wełnianych skarpetach?


/b/

File: 1w7uuwlk.vichan.png (63,9 KB, 911x476, anon ban.png) ImgOps Google

 No.1570109[Odpowiedź]

patrzcie kurwa co się odpierdala na karachuju xD
11 postów oraz 1 obrazek pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.1570180

chyba tam wejdę i prewencyjnie zakresozbanuję całe osiedle

 No.1570261

opera mini, ona ma adblocka wbudowanego, na extreme mode blokuje te wszystkie ścierwa, ale i tak mam w piździe kurachen, bo iś wone im dojczland, a komtur trzeba do postowania, to ja pierdole to

 No.1570267

>>1570261
>opera
jeblem



/b/

File: 1w7vb41v.vichan.gif (777,58 KB, 300x340, papuga cejrowskiego inba.gif) ImgOps Google

 No.1570266[Odpowiedź]



/b/

File: 1w7vaz1y.vichan.gif (934,82 KB, 300x300, papuga cejrowskiego.gif) ImgOps Google

 No.1570265[Odpowiedź]



/b/

File: 1w7ujz9m.vichan.webm (3 MB, 450x360, hejka.webm) ImgOps Google

 No.1569986[Odpowiedź]

panowie koledzy, nadeszła ta chwila - matka oficjalnie mnie wypierdala z chałupy xD
dziś przyszła i dała mi papierek, że mnie wymeldowała ze swojego domu i powiedziała tak "masz czas do lipca, przelewam ci kase na konto - robisz prawo jazdy, jakieś kursy, albo coś innego, znajdziesz normalną pracę albo wyjedziesz, nie wiem, nie obchodzi mnie to i wypierdalasz z tego domu, mam dość takiej pijawki co nic nie robi i jeszcze ma pretensje, że nic mu się w życiu nie udaje, a jak się nie ogarniesz to już twoja sprawa, w każdym razie w lipcu znikasz stąd"
No i teraz tak - rzeczywiście czyje się jak gówno bo zjebłem w życiu dużo - 27 lvl here i jestem świadom wszystkich swoich błędów życiowych - byłem w technikum, jeden rok powtarzałem, a na koniec zdałem tylko maturę bez egzaminu technicznego, potem poszedłem na studia - na historię z dupy bo się tym interesowałem i wmawiając sobie depresję rzuciłem to 2 tygodnie przed licencjatem i wyjechałem na stopa na 8 miesięcy
wróciłem potem i tak zostałem xD siedzę u matki w domu i tylko żyje i żre i nie wiem co zrobić ze swoim życiem

i teraz tak - z tym co matka mi dała + to co miałem wcześniej mam jakieś 25k zł. Prawko to jakieś 1.5k - jak zainwestować w siebie resztę, żeby w tak krótkim czasie wyjść ze stagnacji? Jakie kursy - inb4 językowe - znam rosyjski, angielski i niemiecki no i trochę podstaw hiszpańskiego, bo dupokanapkowicz językowy here
W sensie jakieś widlaki czy coś - co się opłaca teraz?
No i wiadomo, że trochę geldu na kawalerkę na początek

PORADNIKOWA IDŹ
26 postów oraz 2 obrazki pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.1570220

>>1570131
po prawdzie miałem podobną reakcję na początku do tego ziomeczka

ale to było w chuj dawno temu xD

 No.1570263

>10k na semestr studiów w jakimś australijskim radomiu
>15k dla agencji/na życie

Brawo kurwiu, spierdoliles do australii. Kto pamięta fred anona który tak wyjebał do australii, ruchał dałniarę japoneczkę i skręcał meblę na pół etatu, ten wie jaki to wygryw

 No.1570264

>>1570263
ty debil?



/c/

File: 1w7vapx8.vichan.jpg (334,84 KB, 1080x1920, BlackLabel-01-2.3.001-bigp….jpg) ImgOps Exif Google

 No.26900[Odpowiedź]

Anąki, jak to jest z tym słynnym dbaniem o baterię w telefonie? Ładować tylko przy mocnym rozładowaniu? Czytałem, że obecnie to mit.
Polecacie jakieś aplikacje do czyszczenia pamięci i szanowania serwera w sensie procesora; jakieś apki do monitorowania baterii? :3
Btw huawei p9 lite to dobry telefon dla anona?
Pic nie rel


/r+oc/

File: 1w7dkurm.vichan.gif (3,3 MB, 368x332, 1408042927844273048.gif) ImgOps Google

 No.9787[Odpowiedź]

Anuncjo, poszukuję webma z polskiego pornola, w którym locha ciągle niszczy klimat hasłami typu
>pierdol ciotkę, no pierdol
>oh grzeczny, ciotkę starą pierdolisz
Żeżuncyjnie śmieszne jest to dla mnie i pogniłbym z tego znów.
Bardzo ładnie proszę :3

 No.9796

wieczorny bumpe

 No.9802

Ej no, bezrobotna, pomuszcie ;_;



/b/

File: 1w7v71bi.vichan.jpg (389,42 KB, 500x500, turkey_big.jpg) ImgOps Exif Google

 No.1570256[Odpowiedź]

Widzę że ferie zawyżyły trochę poziom nocnej
1 post pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.1570259

Wczoraj wróciłem z korpo o 21
O 5 wychodze ponownie

zycie jest super.
a wy oskarki pewnie najebane wracacie z baletów

 No.1570260

>>1570259
jak to jest łapać gówno szefa janusza w zęby za 100zł premii? xD

 No.1570262

>>1570260
nie mam żadnej premii. po prostu w piątek zaczynam o 15 drugą zmiane, a w sobote pierwszą. i jest fajnie.



/lsd/

File: 1w52vrn1.vichan.jpg (1,65 MB, 2340x4160, 14832836765391501640376.jpg) ImgOps Exif Google

 No.22277[Odpowiedź]

Czy obecność negatywnie nastawionych niepalących ma wpływ na faze? Ich obecność zrujnowała mi całą fazę była ciężka zmuszająca do szybkiego myślenia i ruszania głową początkowa inba przerodziła się w hardą refleksyjną rozkminę. Ich obecność i nastawienie wprowadzała zbyt duży myślowy tłok i chaos. Lubię lizać penisy. Nie mogłem się skupić i dać jej się rozwijać. Ich reakcje na moją Filipa Łukasza ani fazę zabiły we mnie kreatywność i koncentrację dobranoc anony proszę was o wyrozumiałość Sprawa wygląda tak jestem spizgany działa haha i nie mam siły pisać z myśleniem też jest w c*** ciężko poświęciłem Czarnowo zasady tylko po to żeby uratować moją fazę żeby uratować Dobra jebać układ Kurwa źle tylko myśleć a może zamienić it off teatr bez weny będzie kiepsko zamykam oczy i mówię na ślepo bo nie mam siły pisać myśl kurwa no Skup się do chuja dobra właśnie Nie skupiać się skupienie to zguba bez koncentracji Nie otwieraj oczu najwyżej się z edytuję dobra kurwa No to jedziemy nie nie skupiaj się tak tak Tylko coś kurwa mówić Dobra no musicie wyłowić to co trzeba będzie wyłowić ja już się poddaje nie jestem w stanie w jaki sposób panować nad wyglądem tego posta

Numer 79 2 79 kurwa 7 9 6 2 2 1 1 2 0 1 2 9 2 0 kurwa nie 796 221 920 Skup się do kurwy nędzy dobra dobra numeriusz przekazał
8 postów pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.22632

zabij sie

 No.22633

>>22632
hahahahahahah ZABIJ SIĘ hahahahahah meme dobre kolego :P :D xD :)

 No.22643

>>22631
ale anon, doświadczony palacz nie ma tak najebane w głowie po paleniu, doświadczony palacz czuje jakiś relaks nie wiem, może lekką zmianę percepcji, a nałogowy palacz nie czuje nic tylko wprowadza się w stan otępienia



/trip/

File: 1w7tcx35.vichan.png (510,03 KB, 705x663, folage.png) ImgOps Google

 No.11[Odpowiedź]

Podobno siedzi tu tylko jeden anon
Wróce po odpowiedź za 2 tygodnie
2 posty oraz 1 obrazek pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.14

podejcie lepiej haslo na radiowy, bo anon downik hiuar

 No.15

>>14
90.6 herców fm to protip

 No.16

>>12
kekłem bardziej niż powinienem z pic rela
inb4
>nowociotex wykryt'd
dobra wypierdalaj



/b/

 No.1570226[Odpowiedź]

płakłem xD
1 post pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.1570232

cannonnowicz generał najlepszy, zaatakowali obóz, to pewnie te kurwy jebane z monolitu chcieli ukraść zebrane artefakty

 No.1570247

suchodolski i tak jest dla mnie najlepszy, waligrucha

 No.1570257

xD



/b/

 No.1570234[Odpowiedź]

Idę spać po 2 nockach żegnam antoni do zobaczenia po porcie 80 za kilkanaście godzin

>inb4 feriowa und weekendowa w formie

BEZROBOTNA ELITA HERE
5 postów oraz 1 obrazek pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

 No.1570246

>>1570244
Ehh lurkuje już z mondrego fona i jakos mnie się spać odechciewa więc może nie zdechnie we mnie nic

 No.1570254

>>1570246
tu nie ma juz co lurkowac, idz spac anoneczku

 No.1570255

wysypałem wywrotke 4 razy w godzine i zdrętwiały mi jaja, czuje że żyje



Usuń post [ ]
| Catalog
[ * ] [ b / cp / id / int / r+oc / slav / veto / waifu / wiz ] [ btc / c / c++ / fso / h / kib / ku / lsd / psl / sci / trv / vg ] [ a / ac / az / fr / hk / lit / mu / tv / vp / x ] [ med / pr / pro / psy / sex / soc / sr / swag / trap ] [ chan / meta / mit ] [ SynchTube / Pasty / IRC / GitHub ] [ szukaj ]